Tłumacz/Translate

22 września 2013

`58.Give me your heart and your soul

| Pisze: Cristall | Data: 22.09.13 | Notka: Give me your heart and your soul |
 ________________________________________________________
 'Cause I want it now!
I want it now!
Give me your heart and your soul!
I'm not breaking down
I'm breaking out
Last chance to lose control.
________________________________________________________
Tekstury do ikonek
Wiem, takie proste i nieciekawe, ale nie miałam czasu żeby coś porządnego przygotować.
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar 
 ________________________________________________________
 Do napisania!

10 komentarzy:

  1. Fajne teksturki, ja nawet takich bym nie umiała zrobić xDD

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.myszooskoczki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne texturki widze że z gradientem :D ciekawe // bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tekstury.
    NN {karenlucillehale}

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne teksturki, ale w sumie nie mogę wymyślić, do czego by miały być :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :)

    Wybacz za milczenie - już wracam, zapraszam na NN na RS.XX.PL :) I ostatnia szansa na pomoc dla mnie! Zobacz w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas nn na blogu : ) // EVEST

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna notka< 3 u mnie nn // http://melfin.blog.pl/ – Gomez , Jones : ) serdecznie zapraszam : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas nn na blogu : > // EVEST

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaaaa jak mi się tutaj teraz podoba! Kolorystycznie moje klimaty i nagłówek jest cudny :)
    NN {karenlucillehale}

    OdpowiedzUsuń