Tłumacz/Translate

16 stycznia 2015

`87.Time after time

| Pisze: Cristall | Data: 16.01.15 | Notka: Time after time |
____________________________________________________
If you're lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you I will be waiting
Time after time
____________________________________________________
Bazy
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar 
____________________________________________________
To na tyle ;) Na szczęście mam już ferie i odpocznę od tej szkoły, a wy już macie czy jeszcze nie?

12 komentarzy:

  1. Co to ferie? Moje ograniczają się w tym roku do dwóch, nie, trzech weekendów xD Ale w sumie lepsze to niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne bazy. W sumie ludzie to nie moja bajka, ale jakimś cudem patrząc na to mam w głowie jakieś pomysły :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Laura, Dove ♥ Piękna notka. <3
    Informuję, że u mnie na blogu pojawiła się notka z Violettą Castillo. Zapraszam <3 || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności, ten z Bellą i Zendayą (2 rządek) są mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna notka. || CLASIER

    OdpowiedzUsuń
  6. Informuję, że pojawiła się nowa notka z Ludmiłą Ferro. Zapraszam. :) || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze czekam na ferie i już nie mogę się doczekać;) A notka bardzo fajna. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ikony są świetne, moge prosić nn z j lawrence? ♥
    (informuję informowanych o NN)
    1050. Hemsworth, Robb, ”Mockingjay. Part 1” http://baszulkowa.blog.onet.pl/ zapraszam serdecznie<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Informuję, że pojawiła się nowa notka z Little Mix na którą serdecznie zapraszam. <3 || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń