Tłumacz/Translate

13 sierpnia 2013

`47.Hometown Gypsy

| Pisze: Cristall | Data: 13.08.13 | Notka: Hometown Gypsy |
________________________________________________________
I say so long
To the way I played
The way I played
Inside of yesterday
Hey let's run around
The great escape
From out of my hometown

 ________________________________________________________
   Dodatki
"I love..." z flagami Europy cz.2
(TUTAJ cz.1)
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar
 
 ________________________________________________________
Do napisania ;)

10 komentarzy:

  1. Super piosenka!

    Pozdrawiam Klaudia!
    [www.myszooskoczki.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. NN na Vanessa-Actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, te flagi są śliczne :) u mnie nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna piosenka :) Zapaszam do mnie na fotobloga: creative-life.blog.onet.pl
    Możemy się informowac o nn?

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie 3nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa notka-serdecznie zapraszam
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ret Hoci! Zasłuchałam się. :)
    Widzę, że druga część flag, w nich Polska! Jeśli chcesz zrobić taką flagę każdego państwa, to jeszcze sporo Ci zostało. :)
    Pozdrawiam [aw-k.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nn :) [aw-k.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń