Tłumacz/Translate

23 sierpnia 2013

`50.To już 50 post!

| Pisze: Cristall | Data: 23.08.13 | Notka: To już 50 post! |
________________________________________________________
 Wow!
To już 50 post na tym blogu. Cieszę się, że aż tyle dotrwałam, bo zawsze, kiedy miałam bloga to go zawieszałam, usuwałam, coś zmieniałam itd. Wreszcie dotrwałam do 50 notki i mam nadzieję, że dotrwam też do 100.
________________________________________________________
Z tej okazji przygotowałam dla was mini konkursy, w których możecie wygrać nagrody.
W osobnych komentarzach piszecie numerek, który wybieracie i adres bloga, inaczej nie zaliczę.
#MK1
 Wybierz gitarę. Do wygrania: 20 komentarzy, reklama bloga przez 14 dni z boku bloga, 10 komentarzy, 5 komentarzy.
1.
2.
3.
4.
---
#MK2
Wybierz zwierzątko. Do wygrania: reklama w notce, 15 komentarzy, 5 komentarzy.
1.
2.
3.
---
#MK3
Wybierz kwiatka. Do wygrania: 30 komentarzy, nic
1.
2.
________________________________________________________

Na zakończenie bazy pod ikonki :)
________________________________________________________
Pa! :*

40 komentarzy:

  1. Gratuluję 50-tki! :) Oby tak dalej, nie poddawaj się! Piękne ikonki :) RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się wyników, haha :D RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 50 postu! Trzymam kciuki, by było ich jak najwięcej! :) [aw-k.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje oby tak dalej ! :)

    Pozdrawiam Klaudia!
    [www.myszooskoczki.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. #MK1: 3

    Adres bloga: www.myszooskoczki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. #MK2: 1

    Adres bloga: www.myszooskoczki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. #MK3: 2

    Adres bloga: www.myszooskoczki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. MK3: 2

      mogę liczyć na informowanie o nowych notkach?
      + przepraszam strasznie za brak adresu w każdym komentarzu. Wiecznie o tym zapominam ><
      http://chartykas.blog.onet.pl

      Usuń
  9. Znam to;] Żaden z moich blogów nie wytrwał nawet dwóch lat. Tylko dwa przetrwały jakoś ponad rok. Gratuluje tego 50-tego postu! Oby do tysiąca ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. A, strzelę sobie :D MK1: wybieram żółtą gitarę (4)

    hesta.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa notka + nowy szablon
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne, informujmy sie o nn, masz ślicznego bloga <3 Gratuluje 50 notki // bluush.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. MK1: 3 // bluush.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mk2: 2 // bluush.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mk3: 1 // bluush.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma najmniejszego problemu, dodałam już do linków :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały chart z Hiszpanii zapraszam na nową notkę na http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że będziemy się informować. ( :
    MK1. 2.
    MK2. 1.
    MK3. 2.
    Śliczna notka. || EVEST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę ci tego zaliczyć, bo jest napisane, że odpowiedzi podaje się osobno.

      Usuń
    2. Ooh, wybacz nie zauważyłam.

      Usuń
  19. Zdjęcia i filmik ze zlotu oraz nowy szablon
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest już nowa notka na EVEST.blog.onet.pl - Zapraszam serdecznie do odwiedzenia. || EVEST

    OdpowiedzUsuń
  21. No to gratulacje!!:D bazy pod ikonki są śliczne :) u mnie 2nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  22. Vanessa na festiwalu i wiele więcej.Zapraszam na NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń