Tłumacz/Translate

11 października 2013

`64.Help

| Pisze: Cristall | Data: 11.10.13 | Notka: Help |
 ________________________________________________________
Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me.  
________________________________________________________
 Sygnatury
 Jeśli pobierasz to poinformuj mnie o tym i daj (c)Sonido-Del-Mar ;)
________________________________________________________
 DARMOWA REKLAMA
MOŻECIE ZGŁOSIĆ SIĘ DO DARMOWEJ REKLAMY W NEXT NOTCE
MAX. 3 BLOGI ;)
________________________________________________________
Do napisania! ;)

12 komentarzy:

  1. Ładne sygnatury :)
    ________
    Kolejne sneak-peeki Halloweenowego odcinka, zapraszam! {karenlucillehale}

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tą piosenkę, śpiewaliśmy ją na angielskim. A sygnatura fajna z Avril. :) [aw-k.xx.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. I chciałam się też zgłosić do darmowej reklamy:) animalsworld.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas nn :) // EVEST
    + zgłaszam się do darmowej reklamy :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uh, uh! Ja się zgłaszam, ale drugiego bloga: http://pieczonyzlomek.blogspot.com/, za avatar może słuszyć to: https://picasaweb.google.com/lh/photo/_Y4SKeFxOMolW1PGgC55xOt7FNXn29Of50Xt8-UIsC0?feat=directlink

    Demi i The Wanted! Moje ulubione sygnatury jak dotąd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę pięknie wyszły Ci te sygnatury..cudne są :) u mnie nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  7. Sygnatury super
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Wy widzicie to, co i ja widzę? Po bardzo długim czasie, skrobaniu, szukaniu i takich tam, zapraszam na... SIEDEMSETNĄ NOTKĘ! Pierwsze dwie osoby, które skomentują dostaną ode mnie mały komentarzowy bonus :) Zapraszam serdecznie, żebyście cieszyli się razem ze mną <3

    http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie NN-zapraszam
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! :)

    Zgłaszam się do reklamy :) RS.XX.PL

    Zapraszam TUTAJ – kliknij - może zgłosisz się do rekrutacji lub do projektu? Zajmie Ci ok. 5 minut na przeczytanie notki – potrzebuję Twojej pomocy i wierzę, że dasz radę! Nie dla mnie, lecz dla RATOWANIA ŚWIATA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna notka / bluush

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na NN / bluush

    OdpowiedzUsuń