Tłumacz/Translate

15 października 2013

`66.Over Again

| Pisze: Cristall | Data: 15.10.13 | Notka: Over Again |
 ________________________________________________________
 You’ll never know how to make it on your own
And you’ll never show weakness for letting go
I guess you’re still hurt if this is over
But do you really want to be alone?
 ________________________________________________________
 Dodatki "I love..." z gwiazdami
TU macie 1 część :) 
Bierzesz, piszesz i dajesz (c)Sonido-Del-Mar 
________________________________________________________
Bye ;*

6 komentarzy:

  1. Szkoda, ale efekt jest świetny :) Uwielbiam te dodatki I love, ale niestety nie uwielbiam kogoś na tyle, żeby wkleić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne jej, jest z moją Laną <3 biore / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa fryzura Baby V i więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie wyszły Ci super,ale najbardziej podoba mi się to z Ash Tisdale :) u mnie 2nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony dodatek - z Leo DiCaprio ;)
    Jak przesuwam stronę w dól mam wrażenie, jakby te dodatki migały. :D [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nn :) [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń