Tłumacz/Translate

25 listopada 2013

`76.Story of my life

| Pisze: Cristall | Data: 25.11.13 | Notka: Story of my life |
 ________________________________________________________
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time…
Is frozen (the story of, the story of)

The story of my life I give her hope
I spend her love until she’s broke inside
The story of my life (the story of, the story of)

 ________________________________________________________
Dodatki "I love..." z flagami Azji cz.1
 Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar
 ________________________________________________________
Nagłówki
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar
 ________________________________________________________
Do napisania.

15 komentarzy:

  1. cudowne! ./ bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. A Polska flaga? :D Haha, śliczne!

    W końcu się odezwałam! ;) Zapraszam na NN: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/11/ulepszone-usmiechprojekt.html + Mam pytanie, czy nadal chcesz być Informowanym? Proszę o odpowiedź do 6 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna notka , a nagłówki boskie c :// Bloren

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne nagłówki. NN u mnie, a w niej Cher Lloyd. Zapraszam Serdecznie. || IRISHMIRACLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu,m ładne są te buttony, aczkolwiek Azja to nie do końca moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! :D Te flagi są świetne :) a nagłówki pięknie Ci wyszły :) u mnie 2nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy oficjalny trailer Gimme Shelter- więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne nagłówki :)
    NN {karenlucillehale}, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą piosenkę *.* nagłówki świetnie Ci wyszły<3//melfin

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie NN, a w niej – Taylor Momsen. Zapraszam serdecznie. ♠ || IRISHMIRACLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucy w Nowym Jorku - NN {karenlucillehale}, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie wiedziałam że Bhutan ma taką fajną flagę ze smokiem. :D Wprawdzie nie jestem wielką fanką One Direction, ale piosenka fajna .:) Pozdrawiam [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie nn :) [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  14. NN u mnie, a w niej - Ashley Tisdale. Zapraszam serdecznie. || IRISHMIRACLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulala, zapraszamy na drugą już grudniową notkę i opis grudniowej rasy miesiąca :)
    Czy cieszycie się na nadchodzące święta? Przygotowujecie potrawy? Podzielcie się! <3
    http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń