Tłumacz/Translate

3 grudnia 2013

`77.How long will I love you

| Pisze: Cristall | Data: 03.12.13 | Notka: How long will I love you |
 ________________________________________________________
 How long will I love you
As long as stars are above you
And longer if I can
 ________________________________________________________
Jak widać coraz rzadziej piszę posty, ale to z powodu niechcenia i braku grafiki, nie mam nawet czasu jej robić... ;/ Więc nie wiem kiedy nowa notka będzie.
  ________________________________________________________
 Obrazki
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar







 ________________________________________________________
Pa ;)

12 komentarzy:

  1. B.Ładna notka:) zapraszam do mnie http://melfin.blog.onet.pl/-LOVATO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe ciekawostki o Ewie w NN-zapraszam ;)
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna notka : ) // movix

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzasznie mi się podobają obrazki z tymi gwiazdkami! Są śliczne! Ciekawe, czy można gdzieś takie kupić... Mogłabym mieć takie ozdoby choinkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowną robisz grafike, czekam na nową notke / bluush

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka ;)

    Zapraszam do siebie na http://founded.blog.pl – została dodana notka urodzinowa, w której znajdują się m.in. : • kolejny rozdział opowiadania • jeszcze więcej cytatów/opisów • mk-y • okazje.
    Liczę na Twoje odwiedziny ;) ~ Ofrusia ♥.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe wieści o Baby V-więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Grafiki świetne, uwielbiam takie kolory. No i nowy wygląd bloga też jak najbardziej mi się podoba, świątecznie. :)
    Mam nadzieję, że brak grafiki jest chwilowy i nowa notka będzie już niedługo! pozdrawiam ;) [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nn :) [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. NN u mnie, a w niej – Danielle Peazer. Zapraszam serdecznie. || IRISHMIRACLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazki są śliczne :) a nowa szata graficzna piękna <3 oo lubię piosenki Ellie :):) u mnie nn :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń