Tłumacz/Translate

8 grudnia 2013

`78.Loving you

| Pisze: Cristall | Data: 08.12.13 | Notka: Loving you |
 ________________________________________________________
I could tell myself that I don’t need you
I could try to run away from the truth
I can’t hide, I can’t lie
Cause baby I’m loving, loving, loving you
  ________________________________________________________
A jednak notka pojawiła się! ;) Porobiłam trochę grafiki ostatnio.
Sygnatury, kiepsko mi wyszły ;/
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar
  ________________________________________________________
Tekstury
Bierzesz? Pisz! Daj (c)Sonido-Del-Mar
 ________________________________________________________
Co dostaliście na Mikołajki? Do napisania ;**

91 komentarzy:

  1. śliczne sygnatury i teksturki :) U mnie news :) [love-ashley]

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie NN, a w niej - Jade Thirlwall. Zapraszam serdecznie. || IRISHMIRACLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na NN <3 // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna notka : ) zapraszam do mnie i informuj o nn : ) // movix

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog IRISHMIRACLE został przeniesiony na STRONGLY. Właśnie pojawiła się NN na STRONGLY. Zapraszam. ♥ || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry wieczorem, zapraszam na nową notkę :) i dobranoc :* //
    chartykas

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na ostatnią notkę na IRISHMIRACLE.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna notka : * // movix

    OdpowiedzUsuń
  9. Tekstury są świetne, zresztą już kiedyś pisałam, że uwielbiam wszystko, co wielokolorowe. ;)
    Na mikołajki dostałam tylko czekoladę (pewnie ze względu na to, że już taka stara jestem:P), więcej pewnie będzie na święta. ;) pozdrawiam [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nn :) [animalsworld.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Vanessa na gali-więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie NN, tym razem z Lovato. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna notka :)
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego drugiego a zarazem nowego bloga - STROTTY. Dziekuje za każde odwiedzenie bloga oraz za pozostawienie małego komentarza, dziekuje xx // strotty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urodziny Baby V-urodzinowa notka
    Zapraszam
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. nowa notka na http://melfin.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NN u mnie, a w niej - Horan. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ta piosenkę
    PS:U mnie NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie NN, a w niej - Thirlwall. Serdecznie zapraszam. xx Claude || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna notka. Zostałaś polecona u mnie na blogu (: // movix

    OdpowiedzUsuń
  20. nn:http://melfin.blog.onet.pl/ Cyrus, Torres zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na długo wyczekiwane (mam nadzieję) nn! // Chartykas <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewa zabiera głos-więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie NN, tym razem - Bieber. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień dobry, zapraszam na nową notkę, a jako, że nie mam pewności, czy to nie jest ostatnia przed świętami, życzę wszystkim Wesołych Świąt! <3 // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie NN, tym razem – Gomez. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne! :D

    Zapraszam na ponad 400 notatek ŚWIĄTECZNYCH: ratowanieswiata.blogspot.com - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. HOT 100-więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna notka. *.*
    U mnie NN, tym razem – Świąteczna. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  29. Mały trening Baby V-więcej w NN
    www.vanessa-actress.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna notka. *.*
    U mnie NN, tym razem – Malik. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  31. W nowej notce historia niezwykłego psa, wywodzącego się z jeszcze bardziej niezwykłej kultury. Czy słyszeliście kiedyś o Aztekach? Czy wiecie, jaką rolę odgrywały psy azteków i o jakim psiaku mówimy? Wpadnijcie koniecznie!

    Jak tam święta? Co dostaliście? Podzielcie się tym z nami <3 // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  32. I zaś zapraszam na nową notkę. Nie obiecuję, że to już ostatnia w tym roku :) // Chartykas

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna notka. *.*
    U mnie NN, tym razem – Edwards. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry o tak nieludzkiej porze :* Zapraszam na nową, ostatnią już w 2013 notkę i życzę udane sylwestra i szczęśliwego nowego roku <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna notka. *.* Masz ogromny talent.
    U mnie NN, tym razem – Mix. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  36. Tym razem obiecuje, że to już naprawdę ostatnia notka w tym roku :* // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna notka. Śliczny wygląd bloga. ♥
    U mnie NN, tym razem – Harry Styles. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochane moje bzyczki, nowy rok 2014 rozpoczynamy rasą miesiąca. Kolejny raz życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia postanowień noworocznych i powodzenia z blogami! // Chartykas

    OdpowiedzUsuń
  39. B. Ładna Notka. ♥ Mogę liczyć na polecenie? Dziękuję. : 3
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku, Aby Był Lepszy Niż Miniony.
    U Mnie NN, Tym Razem – Taylor A. Swift. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładna Notka. ♥
    U Mnie NN, Tym Razem – Nieznane. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam na 127. już wzorzec razy w nowej notce na CHARTYKAS :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna Notka. ♥
    U Mnie NN, Tym Razem – Tisdale. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam na nowy notek :) Czy jest coś, o czym chcielibyście poczytać? :)) // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne prace :)
    Zapraszam na NN na karenlucillehale :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo Podoba Mi Się Ta Notka, Jest Piękna. ♥
    U Mnie NN, Tym Razem – Payne, Gościnna Od Bloga Movix. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  46. Serdecznie zapraszam na NN na blogu karenlucillehale! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A dziś inaczej, na temat, którego jeszcze nie było, ale nie powiem, co to, musicie sami sprawdzić : *

    Jeśli macie jakieś ciekawe pytania, wątpliwości, coś was trapi, zapytajcie, bo kto wie, może dacie nowy pomysł na notkę? ;> // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  48. Serdecznie zapraszam na NN na blogu karenlucillehale! Pozdrawiam, miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna notka, masz wielki talent. ♥
    U Mnie NN, Tym Razem – Nelson. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  50. U Mnie NN, Tym Razem – Lovato. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczna notka.
    U Mnie NN, Tym Razem – Pinnock. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna notka.
    U mnie NN, a w niej - Louis W. Tomlinson. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowna notka. ♥
    Informuj mnie o NN. : *
    Mogę liczyć na polecenie? Dziękuję. : 3
    U mnie NN, a w niej - Mix. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  54. Niewiarygodnie cudowna notka. ♥
    U mnie NN, a w niej - Tydzień Filmów & Seriali - Boska Przygoda Sharpay, Hellcats, Sucker Punch. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudna notka. ♥
    U mnie NN, a w niej - Tydzień Filmów & Seriali - Program Ochrony Księżnicze, Camp Rock & Camp Rock 2 oraz Spring Breakers. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  56. Z powodu braku nowych notek na twoim blogu, jestem zmuszona usunąć go z affiliates. Jeśli po powrocie, nadal będziesz zainteresowana byciem w affiliates na moim blogu, to zapraszam :) /karenlucillehale

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie NN, a w niej - Tydzień Filmów & Seriali - LOL, Hannah Montana, So Undercover oraz Bandslam. Organizuję również KG, chętnych zapraszam do zapisania się. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie NN, a w niej - Lovato. Rozpoczął się I Etap KG. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowna notka. *_*
    U mnie NN, a w niej – Violetta. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna notka.
    U mnie NN, a w niej – Cyrus. Rozpoczął się II Etap KG. Zapraszam. xx || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna Grafika.
    U mnie NN, a w niej – Jenner. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  62. Prześliczna notka. *_*
    U mnie NN, a w niej – Mix, MK, Okazje. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładna notka. *_*
    U mnie NN, a w niej – Hale, Wyniki MK oraz IV Etap. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  64. nn na CHARTYKAS :3 Sesja trwa, więc mały nieogar jest, ale dajemy radę, prawda? ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie NN, a w niej – Michele. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  66. Ładna notka. *_*
    U mnie NN, a w niej – Zakochani. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne ikonki.
    Mogę liczyć na polecenie? Dziękuję. : *
    U mnie NN, a w niej – Shay Mitchelle oraz Wyniki KG. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  68. Super notka. <3
    U mnie NN, a w niej – Ashley Benson. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  69. Na nową notkę zaprasza tym razem piękny wyżeł :)) // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczna notka. <3
    U mnie NN, a w niej – Nina Dobrev. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzieńdoberek :)) Kasik w końcu się zebrał i zaprasza na opis lutowej rasy miesiąca :)) Czy wiecie, że za 6 dni Chartykas obchodzi swoje DZIEWIĄTE urodziny? <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładna notka.
    U mnie NN, a w niej – Vanessa A. Hudgens. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  73. Ładna notka.
    U mnie NN, a w niej – Cara Delevingne. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapraszam na kolejną piękną rasę na CHARTYKAS <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Super notka. : 3
    U mnie NN, a w niej – Cher Lloyd. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapraszam na nowy notek :3 // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczna notka.
    U mnie NN, a w niej – Mix, MK. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  78. Super notka.
    U mnie NN, a w niej – Alex Russo. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowna notka. <3
    U mnie NN, a w niej – Perrie L. Edwards. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękna notka. <3
    U mnie NN, a w niej – Holland Roden. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetna notka. : 3
    U mnie NN, a w niej – Zendaya Coleman. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  82. Super notka. : 3
    U mnie NN, a w niej – Bella Thorne. Zapraszam. || STRONGLY

    OdpowiedzUsuń
  83. Po bardzo długiej i kompletnie nieplanowanej, ale jakże potrzebnej przerwie zapraszam na nową notkę na CHARTYKAS!

    OdpowiedzUsuń
  84. U mnieee w sumie NN :D // chartykas

    OdpowiedzUsuń
  85. To jest niestety już ostatni raz, kiedy informuję Cię o nowej notce. W związku z tym, że od ponad pół roku nie dałaś znaku życia, jestem zmuszona usunąć Cię z linków. Ale jeśli kiedyś wrócisz - daj znać :) Z chęcią wrzucę Cię tam z powrotem :* // chartykas

    OdpowiedzUsuń