Tłumacz/Translate

4 grudnia 2014

`81.Night changes

| Pisze: Cristall | Data: 04.12.14 | Notka: Night changes |
____________________________________________________
We’re only getting older baby
And I’ve been thinking about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you’ve ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there’s nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change me and you
 ____________________________________________________
Animacje z porami roku ;)
Bierzesz? Piszesz i dajesz (c)Sonido-Del-Mar
  ____________________________________________________
Tekstury
Takie zimowe wyszły ;)
 ____________________________________________________
Na koniec nagłówki, ale proste
 Żeby powiększyć, trzeba kliknąć w miniaturę
____________________________________________________
To wszystko na dzisiaj, pa :)

9 komentarzy:

  1. Piękna notka :)
    Informuję, że pojawiła się nowa notka z Emmą Watson dodana przez Baszulkową oraz notka dodana przeze mnie z Laurą Marano i MK. Zapraszam Cię i dziękuję z góry za każdy komentarz. || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka : )
    U mnie pojawiła się nowa : ) // clasier

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubiłam oglądać Twoją grafikę. Mimo iż nie lubię zimy, to strasznie mi się podbają te zimowe ikonki. Czasami mam szczerą ochotę coś od ciebie zapożyczyć, ale nigdy nie wiem, co miałabym z tym zrobić ^ Myślisz, że mogłabyś wykombinować coś ciekawego na tło dla mnie? Chciałabym wprowadzić coś niezwykłego, ale nie mam pomysłu, o czasie nie wspominając

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z iCate - też nie lubię zimy, ale także ta grafika mi się podoba. Z wszystkimi porami roku mi się podobają, są świetne! A jak patrze na lato... to strasznie tęsknie. :<
    [aw-k.xx.pl] informuj mnie o nowych notkach, liczę na więcej takich fajnych animacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Informuję,że pojawiła się nowa notka z serialem Violetta. Zapraszam bardzo serdecznie. :) || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  6. Informuję, że pojawiła się notka mikołajkowa. Zapraszam bardzo serdecznie. || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem właśnie, nie bardzo.mam pomysł. Nie wiem, jak ro zrobić, bo myslalam o jakims psim motywie, ale to by musialo tak byc zrobione, zeby ten pies w jakis sposob był Widoczny i zeby sie nie kafelkowalo. Nie wiem tylko czy przy tym szablobie to jest możliwe

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna notka, uwielbiam zimę. *_____* Night Changes. ♥
    PS. Tak, możemy się informować. ; ) || ZIANGELL

    OdpowiedzUsuń