Tłumacz/Translate

11 grudnia 2014

`82.Stay high

| Pisze: Cristall | Data: 11.12.14 | Notka: Stay high |
____________________________________________________
____________________________________________________
Dodatki
"I love..." z flagami Azji cz.2
 ____________________________________________________
Bazy pod ikonki
z bohaterami Avengers ;)
 ____________________________________________________
Jeśli cokolwiek pobierasz to poinformuj mnie o tym i daj (c) Sonido-Del-Mar !
____________________________________________________
Jak u was przygotowania do świąt? Macie już poubierane choinki? ;d Ja jeszcze nie, ale światełka na domie już są.

8 komentarzy:

  1. Śliczny świąteczny wygląd i oczywiście notka.
    Ja mam w domu już świątecznych ozdób bardzo dużo i upiekłam w sobotę pierniczki ^^ A choinka to jeszcze trochę.
    Informuję, że na blogu pojawiła się nn z Victorią Justice i Peyton List. Zapraszam serdecznie i z góry dziękuję, za każdy komentarz. || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam nawet choinki kupionej ^^ Za to w pokoju mam już rozwieszone lampki ;D
    Avengers <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ach, uwielbiam te flagi :D Kiedyś chciałam takie z psami robić, ale mi zabrakło czasu i chęci xD

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie pamiętam, co ja mam w tej notce na temat obroży, ale szczerze ich nienawidzę. Kolczatek zwłaszcza. Te szkoleniowe jeszcze jakoś można dobrać, ale kolczatki? Masakra ><

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne ale przypadało by się coś o tematyce świątecznej.To taka moje sugestia

    OdpowiedzUsuń
  6. super notka : ) u mnie nowa xx // CLASIER

    OdpowiedzUsuń
  7. Informuję, że pojawiła się nowa notka z nagłówkami świątecznymi oraz następna z Madison Beer. Zapraszam :) || SIXTEEN

    OdpowiedzUsuń